~FARM @ BATU PAHAT, JOHOR - Since 2006 ~ Mobile # WhatsApp Sani Zizan Omar:016 767 8575 / 013 7144 676

Translate

Rabu, 10 Jun 2009

Supplement Untuk Kambing Jantan



RM 30- 700ml


Anda mungkin pernah dengar atau terbaca cerita pasal kambing jantan kena batu karang. Ada yang sampai keluar air kencing berdarah dan last sekali berakhir dengan kematian atau terpaksa di sembelih. Ubat yg. terbaik bagi mengatasi masah ini adalah ammonium chloride beri pada kambing jantan yg menghadapi masah tersebut selama seminggu dan ubat anti-bengkak fluximine.

Walaubagaimana pun jika anda bimbang kambing jantan anda akan menghadapi masalah tersebut anda boleh atasi dengan memberi Apple Cider Vinegar campurkan kedalam minuman kambing tersebut kira-kira 1 sudu untuk 1 liter air sekurang-kurangnya seminggu sekali.

Saya telah mencubanya dan mengamalkan untuk kambing jantan saya selama 2 tahun Alamdulliah ianya amat berkesan.
Petua ini diberi oleh para breeder di Australia. Kami ada membekal Supplement apple cider vinegar tsb. dengan harga RM 30.00 untuk 700 ml.





RM 5 sebiji



Selain daripada itu kite juga telah terjumpa produk Horny Goat Weed juga atas nasihat dari breeder di australia yg mana dapat membantu kambing2 jantan menunjukkan kejantanannya dlm bentuk tablet yg kami cuba promosikan dgn harga RM5 sebiji, bagi membantu masalah kambing jantan yg lemah tahap libidonya, kira mcm viagra lerrr but utk kambing daaaaaa.Kalau anda nak cuba pun boleh juga hihihi







untuk keterangan lanjut :-

Pls email us at pbramunia7@gmail.com
or Call us Zizan 
019 7917309