~FARM @ BATU PAHAT, JOHOR - Since 2006 ~ Mobile # WhatsApp Sani Zizan Omar:016 767 8575 / 013 7144 676

Translate

Selasa, 17 November 2009

Selection dan next Shipment

Sebahagian video clip semasa kami membuat selection kambing di Australa pada awal Nov. yg lepas




Bagi tidak melengahkan masa sekali lagi PB Ramunia dan telah membuat selection utk next shipment dijangka landed end of Dec. selewatnya. Untuk pengetahuan PB RAMUNIA telah berada di sana selama 10 hari bagi meninjau stock yg available, seperti boer, dairy goat, Kalahari dan bebiri dorpers
Kepada peminat Baka-baka kambing dan Dorpers dari Australia boleh membuat tempahan dari sekarang kerana stock yg terhad.
Bagaimana pun kami berharap semua pembeli memahami dengan harga yg kami tawarkan masih lagi berada pada paras mamapu milik dengan keadaan currency yg semakin mendadak naik daaaaaa. (Aud$ 3.14) Tak boleh nak adjust semuanya di luar kawalan sesiapa cuma kami masih lagi sedia berkongsi minat dan pengalaman kami di sana, oleh demikian kami akan tetap landed utk next...next...next shipment.

Manakala utk mereka yg membeli/menempah slaughter goet farel/boer yg di jangka landed sebelum Hari Raya Korban di ucapakan ribuan terima Kasih kerana sudi membeli dgn kami.

Kami juga dalam usaha membawa rusa2 australia utk next shipment bagi tujuan breeding sendiri, kepada yg berminat utk join shipment kami alu-alukan. Boer tetap menjadi pilihan kami begitu juga dairy goat dan dorper.