~FARM @ BATU PAHAT, JOHOR - Since 2006 ~ Mobile # WhatsApp Sani Zizan Omar:016 767 8575 / 013 7144 676

Translate

Ahad, 17 Mei 2009

Apa Tunggu Lagi ???

Salam ,sorry agak lama tak update blog ni, busy sikit kebelakangan nie coz, balik je dari selection kat ozz maka bertukar balik lerr uniform kawan, iatu uniform pengembala kambing. Perr peloh bejurai-jurai,bertugas kat dalam kandang, di sebalik tugasan dgn. kambing kena juga buat persedian dengan urusan segala dokumentation utk kambing yang akan landed before end of this Mei. InsyAllah setakat ni segalanya berjalan dengan lancar seperti yang dirancangkan , manakala dari segi date landed yg tepat belum kite ketahui lagi dan segala perkembangan berkaitan dengan shipment akan kite update selalu di blog.

Untuk makluman semua shipment kali ini lebih kepada kambing slaughter farel dan juga boer wether yang average weight nya memang memberangsangkan , kalau ada yg berminat jemput datang ke animal hotel untuk dapat kan harga yang berpatutan.
Bagaimana pun kambing2 breeding tetap menjadi pilihan dan tentu ada kami bawakan extra kambing breeding Boer does f1/f2/f3/f4 , stud Bore does and stud Boer buck registed/ kalahari does unregisted / boer does unregisted/ seanan does and Saanen buck registed dan juga white dorper Ram Fullblood serta Ewes f3/f4/f5. Seperti biasa semua kambing2 tersebut masuk melalui 'breeding protokol' untuk tujuan pembiak dan pembakaan.


Walaupun segala costing naik akibat kegawatan ekonomi di Aussie dan juga kadar currency yang mendadak naik, namun ianya tidak terlalu mempengaruhi harga yang kami tawarkan masih lagi pada kadar mampu milik kepada semua rakan-rakan ternak. Kepada yang berminat boleh lah berurusan terus dengan kami selagi stok masih ada untuk shipment Mei ini dan kepada yang merancang nak join next shipment JUN/JULY pun dipersilakan untuk menghubungi kami.
Pertanyaan amat lah dia alu-alu kan.
Pls email us at pbramunia7@gmail.com
or Call us zizan 
019 7917309